Marketing wideo to jedna z najlepszych technik, których możesz użyć, aby ulepszyć swój biznes.
Ogromnym błędem jest niekorzystanie z tej wysoce skutecznej metody marketingowej. Ten artykuł zawiera kilka świetnych wskazówek dotyczących marketingu wideo. Studiując je uważnie i stosując je w swoim biznesie, z pewnością odniesiesz ogromny sukces.Nie zakładaj, że marketing wideo musi polegać na tworzeniu wirusowych filmów. Wirusowe filmy wideo to świetne narzędzie marketingowe dla niektórych odbiorców, ale pamiętaj, że Twoja nisza może nie oglądać i udostępniać wirusowych filmów. Poza tym nie wszystkie filmy wirusowe przedstawiają pozytywny wizerunek promowanej marki.Filmy można łatwo wykorzystać do objaśnienia produktów lub usług potencjalnym klientom. Zobaczenie, jak działa produkt, pomoże Twoim klientom zrozumieć, jak korzystać z Twojego produktu i dlaczego kupowanie u Ciebie jest lepsze niż u innych sprzedawców. Tak więc nauka tworzenia filmów wyjaśniających, co sprzedajesz, z łatwością pomoże zbudować bazę klientów.Jeśli oferujesz usługi swoim klientom, najlepszym sposobem, aby dać im wyobrażenie o tym, co robisz, jest stworzenie filmu, który dokumentuje różne kroki, które podejmujesz, aby wykonać tę usługę. Powinieneś poprosić znajomego, aby śledził Cię z kamerą następnym razem, gdy wykonasz tę usługę dla klienta.Film z recenzją produktu to świetny sposób na promocję produktu. Pokaż, jak skonfigurować lub zademonstrować zastosowania swoich produktów. Omów każdą funkcję i sposób jej działania. Wymień wszystkie dostępne opcje i nie zapomnij o gwarancji. Recenzje wideo pokazują Twój rynek, dlaczego Twój produkt jest tym, który należy kupić. Zacznij od marketingu wideo i obserwuj wzrost sprzedaży.Nie polegaj tylko na filmach w swojej kampanii marketingowej. Są świetnymi narzędziami marketingowymi, jednak nie powinny zastępować innych taktyk marketingowych. Filmy nie powinny zastępować tworzenia treści, takich jak pisanie artykułów lub blogowanie.
Filmy powinny być po prostu wykorzystywane do ulepszania treści w kampanii marketingowej i budowania portfolio linków.Przeglądaj Historie o wyszukiwaniu Google.
To narzędzie pozwala pokazać odbiorcom różne rzeczy w Google, takie jak wyniki dla określonego zapytania, obrazy i mapy. Może to być dobry sposób na udokumentowanie Twojej obecności w Internecie, pokazanie odbiorcom polecanych postów na blogu lub utworzenie przewodnika, który pomoże klientom zamawiać Twoje produkty.Podczas wyszukiwania pomysłów w YouTube nie zapomnij użyć operatora *. Dzięki temu możesz znaleźć filmy, które są podobne, ale nie identyczne z wyszukiwanymi hasłami. Na przykład „How to * a book” może prowadzić do sprytnych pytań i odpowiedzi dotyczących kreatywnej pracy z książkami.Kontaktuj się z widzami w YouTube, włączając komentarze. Powinieneś regularnie przeglądać swoje komentarze i odpowiadać na pytania lub po prostu dziękować użytkownikom za ich opinie. Nie wahaj się usunąć negatywnych komentarzy, aby użytkownicy czuli się komfortowo dzieląc się swoją opinią. Powinieneś także zwracać uwagę na każdy film opublikowany jako odpowiedź na Twoje i być może polecać go, jeśli jest związany z Twoim tematem.Pamiętaj, jaką siłę ma marketing wideo nad innymi formami mediów społecznościowych. Twitter, Facebook i blogi to media tekstowe. Tylko dzięki zawartości wideo Twoje emocje i energia mogą przebić się. Mówi się, że język ciała stanowi większość komunikacji, a poza spotkaniem twarzą w twarz, najlepszym rozwiązaniem jest film.Jak wspomniano w pierwszym akapicie tego artykułu, marketing wideo to wspaniały, wysoce skuteczny sposób na ulepszenie firmy i zwiększenie zysków. Korzystając ze wspaniałych informacji, których nauczyłeś się czytając ten artykuł, możesz zobaczyć wyższe zyski, niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś. Nie czekaj dłużej, już dziś zacznij pracować nad strategią marketingu wideo!