Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez gadżety reklamowe

Obecnie trudno jest istnieć na rynku nawet przy najlepszych produktach i usługach bez odpowiedniego marketingu i reklamy.

Reklama taka powinna być wielotorowa, wykorzystująca różnego typu media. Z jednej strony powinniśmy więc reklamować się w lokalnych mediach radiu, telewizji, prasie oraz stworzyć dobrą stronę reklamową informująca o naszej działalności. Z drugiej strony warto postawić na plakaty, ulotki oraz gadżety promocyjne. Szczególnie istotne są te ostatnie. Polacy być może się do tego nie przyznają, ale kochają różnego typu prezenty i gratisy. Z tego powodu gadżety reklamowe stanowią bardzo ważny element w budowaniu pozytywnego wizerunku formy. Oczywiście gadżety mogą być bardzo zróżnicowane. Ich wybór zależy w dużej mierze od tego, kto ma być naszą grupą docelową oraz do kogo chcemy dzięki nim dotrzeć. Ważna jest także sytuacja, w której zmierzamy je przekazywać. Inne gadżety reklamowe przydają się bowiem podczas różnego typu imprez masowych, festynów czy targów inne zaś podczas spotkań biznesowych. Z tego powodu z jednak strony powinniśmy postawić na baloniki, chorągiewki, cukierki reklamowe, smycze czy kubki. Z drugiej zaś strony na gadżety bardziej ekskluzywne jak np. eleganckie pióra, długopisy czy notesy.

Ważne jest aby posiadały one wyraźnie zaznaczone logo oraz budziły pozytywne skojarzenia z naszą firmą.

Z pewnością słodycze reklamowe są bardzo dobrym i uniwersalnym pomysłem na oryginalne gadżety reklamowe. Mogą być to przykładowo eleganckie bombonierki, do których możemy dołączyć bilecik. Może być to przykładowo upominek wysłany na urodziny naszego klienta, albo też z okazji świąt. Oczywiście słodycze można umieścić przykładowo w koszach upominkowych. Można połączyć je z innymi drobnymi upominkami mogą być to drobne gadżety związane z nasza firmą, ale ciekawym pomysłem może być także butelka dobrego wina. Można także zamówić dużą ilość cukierków reklamowych, dzięki czemu uzyskamy ich dużą ilość to bardzo dobry pomysł kiedy chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.